onsdag 26. februar 2014

Gi bort dagen

 I går stilte vi på Adam og Eva Trondheim med frisører og make-up til 8 damer som er pasienter eller pårørende , fra St.Olav kreftavdeling. Dette skulle være en velværedag og et lite avbrekk fra hverdagen. Det ble en magisk kveld!


Jeg var så heldig å få bli bedre kjent med denne flotte kvinnen; Gunn Heidi. I tillegg til til å selv være pasient jobber hun også på kreftavdelingen. En herlig blid dame med bein i nesa, og etter litt tid i stolen lærer jeg henne å kjenne som temmelig uredd også! Tror ikke denne dama var negativ til noe av det jeg foreslo! Se forvandllingen!! La personligheten få skinne igjennom sier jeg bare!! Fantastisk gøy! :-)


vi kvitter oss med den askebrune fargen!

vi avfarger

Heldigvis skal vi ha mer farge utenpå avfargingen...
endeling klar for den virkelige forvandlingen!

Farging av bryn og sminke er gøy!

                     

Do I see a new redhead in town?

Overrasket og meget fornøyd!

Filmteamet som skal lage en liten film i forbindelse med Gi Bort Dagen står parat!


Kristin:"Har du noen gang blitt barbert i nakken?". Gunn Heidi:"Nei..?" 
Kristin: "Da blir du det nå!" Gunn Heidi:"ok"











Takk for at jeg fikk lov til å bidra til en så magisk og betyningsfull kveld!


1 kommentar: