torsdag 5. januar 2012

Trinny & Susannah’s Makeover Mission!!!

Hvor fantastisk gøy er det ikke å få lov til å bli med disse 2 verdensstjernene når de ankommer Norge for sin "Trinny and Susannah - oppdrag Norge"!! Jo det er virkelig, veldig gøy!!! :-D


Jeg og min kollega Maren (Bakklandet) er så heldig å få være med i et lite team som er valgt ut til å hjelpe disse to damene Trinny og Susannah når de kommer til Oslo i slutten av januar. Vi skal hjelpe til å forme de utvalgte nordmennene som skal være med i vårens serie på kanal FEM i deres nyeste TV konsept Trinny and Susannah's Makeover Mission: 

Serien skal vises på FEM i løpet av 10 uker, våren 2012. Når det starter vet jeg ikke enda. Men det skal jeg love at jeg skal oppdaterer når jeg vet! ;-)


Kjenner du ikke til damene fra før? LES HER for det BURDE du! ;-D

4 kommentarer:

  1. Fantastisk! Dette fortjener du, Kristin!

    Inger

    SvarSlett
  2. Så kult! Du er så kul! Grattis, velfortjent!

    SvarSlett
  3. Oi, så bra! Gratulerer snupps! :)

    SvarSlett
  4. jippiiiii heier på deg vet du!

    SvarSlett