lørdag 5. februar 2011

UTAWARDS 2010




(bildet over er ikke en del av stylingen jeg gjorde! Trykk på bildet for å lese mer om de flotte programlederene.)


Fredag 28. januar var jeg med å stylet hår for Utawards 2010 på samfunnet i Trondheim. Kjempe gøy å være med der det skjer!!
Utawards er en prisutdeling der det beste fra trøndersk kultur- og uteliv det siste året skal kåres og feires. Det er viktig å anerkjenne byens kulturelle liv!! De fortjener en egen feiring som takk spør du meg. :D

Vinnerene i de forskjellige kategoriene finner du her!


Hege Biermann (Stella Snella) gjorde full styling (sminke, klær, assecories og hår) for Utawards.

Stella Snella: sjekk bloggen HER!
Her har du Heges Ut Awards behind the scenes
Sjekk også Rachel Nordtømmes bilder fra Utawards på bloggen hennes.









Hår: Meg.
Kjolen til Marie er designet av Hege Biermann på Stella Snella



Hår: meg og Hege




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar