søndag 24. januar 2010

Nytt år nye muligheter!

Så var jeg igang! Ettersom vi nå er inne i ett nytt år der det bugner av nye muligheter, er ett av mine nyttårsforsett å starte en blogg om meg som frisør. Jeg syns det er kjempegøy å vise frem hva jeg er med på av styling, konkurranser, foto, kurs, show og inspirasjon når man ikke står med kunder i salongen. Jeg startet i desember 2008 hos kjeden Adam og Eva i Trondheim. Salongen hadde ny åpning 1.desember 2008, og jeg fikk mulighet til å være med på å legge grunnlag for salongens utvikling fra dag 1. Kjempespennende! Rett før jul (2009) hadde vi 1 års jubileum. Utrolig hvor fort tiden har gått!! Med 5 flotte kollegaer har det vært et spennende år, mye har skjedd og mer vil nok skje i tiden framover! Jeg gleder meg! 2010 - Here I Come!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar